Nystädat

Ett rum helstädat och resten är på gång. Bättre än inget iallafall!
 
 
 Smådjuren har fått flytta hem till sin bur igen efter att den blev målad.
 
 
Inget hav av ånkande smågrisar som kommer och möter en på hallgolvet längre alltså...
 
Det blev till att hoppa in och jobba extra idag istället för att hoppträna. Lika bra det, pengar är alltid välkommet och så hann jag rida igenom henne nu ikväll i stället. Stel i vänstervarvet, men inga "protester" som det blev med sadeln vi provade i onsdags. Det får nog bli dax för en liten check up ändå här i höst, så hon inte går och drar på nått.
 
I morgon är det dax för - - - wait for it - - - jobb igen! Och på måndag rullar karusellen igång igen... Jag har nu kommit så pass långt i min "utveckling" att jag nu mera faktiskt börjar inse att detta är ohållbart, nu ska vi bara komma till det läget där jag faktiskt gör något åt saken också. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0