What a day

Uppe med tuppen, ja före undulaten till och med, för att hinna plugga lite innan föreläsningen. Riktigt skönt faktiskt och jag ska försöka göra om det imorgon!
Lagom till frukostdax upptäckte jag till mitt förtret att mina flingor var slut!! Min mage är just nu i en krångelperiod, som så många gånger förut. Svårt att äta, inte sugen på nått och blir bara spyfärdig när jag försöker äta nått jag inte är sugen på. Och nej - jag är inte gravid, såhär har min mage funkat de senaste 20 åren! Irriterande.
 
Efter skolan hann jag hem och plugga lite innan det var dax för dressyrträning. Guldstjärna till Feelia och jag skötte mig också helt ok!
Alla smådjuren fick vara ute och busa hela eftermiddagen, här har vi lilla Dorothea/Dottie, allmänt kallad Dutten. Inte så liten längre <3
 
 
Fångade en chill-Doris på bild efter en stunds bus. Svårt att komma nära utan att störa, men spana in bakbenen 😍
 
 
Efter träningen åkte jag hem för att plugga lite, sedan blev det kvällsmys med min lillskrutta i stallet innan kvällsfodring - i pyjamasbyxor 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0