Dagen börjar bra


clark kent, fysik, och matematik!


hängde med riktigt bra på fysiken faktiskt även om det går lite långsamt när jag räknar. Jag kunde tillock med hjälpa en klasskamrat, det är inte ofta det inte ;)

Matten går ganska bra. det är lite knackigt och tar väldigt lång tid, men får jag bara befästadet där med trigonometriska ekvationer lite bättre känns det som även det är något jag klarar av.

Nu blir det till att käka lite lunch och sedan åka ut till stallet. Skruttan får springa en stund i ridhuset/alt longerar jag lite. Har tyvärr inte tid att rida.
Efter stallet blir det till att åka hem och packa, jag får ju åka hela vägen hem efter jobbet ikväll!!
I morgon kommer Sannapanna och Affepaffe så då blir det en massa mys. Skogspromenad osv på schemat hade jag tänkt. Och på lördagen blir det förhoppningsvis fika med Malintaa och &:o!!

Såklart måste jag klämma in lite matteplugg här och var under helgen, även lite biologi skulle inte sitta fel  så jag har cellen klar innan vi börjar på mikroorganismerna på måndag...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0