En doft jag aldrig skulle klara mig utan



Tänk att det är alltid lika underbart, att gosa in näsan mellan näsvingen och mungipan, där det är som allra mjukast ni vet, och bara stå så och mysa en lång stund. Det är en aldeless speciell doft det där, och en speciell känsla! Det luktar häst men inte på det där "hästiga" sättet som resten av hästen luktar. Det luktar lite häst, lite hö, nästan lite kryddigt ibland, ja GOTT helt enkelt.
Det är en doft jag aldrig skulle klara mig utan!
Extra hjärtvärk får man när man märker att hästen njuter lika mycket av det som man själv gör. Då gör det riktigt ont i hjärtat av kärlek till sin krabat <3

Det blev visst en alla hjärtans dag med en massa kärlek och mys med en käresta iallafall. Det är tur att ja har både en tvåbent o en fyrbent! Nu ska jag se om jag kan hitta det fyrbenta svarta lilla monstret någon stans.  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0