Home sweet home

Var framme kl 00 på torsdagnatten. Gosade såklart ner mig med mina katter en stund innan jag gick o la mig. På fredagen var jag uppe ganska tidigt, pluggade matte o hjälpte mamma med städet. Vid lunch kom Sanna o Alfons <3

Det blev lite promenad dels på sjön, sedan åkte sanna o jag o gick på promenad vid gamla stallet. Nya ägare där nu, men vi strosade runt på ridvägarna. DET är fina ridvägar det. inga såna där crapyvägar som nere på pestkusten som alla skryter så mkt om!! Ja kännde mest nävafan nu packar ja in min importabla häst o flyttar hem, där man kan rida ifred i fin skog o mark o hur långa galoppsträckor dom helst! men det går ju inte!!

Nu har sannapanna åkt hem till sina skogar igen och jag´sitter o funderar på vad jag ska fördriva resten av dagen med. kanke blir en tur hem till bror.
Jag ska iallafall njuta av sista kvällen hemma. Nästa gång äre vår, varmt o påsk!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0