Inspiration??


Tjaa, det kan man nog kalla det för!
Detta var vad jag möttes av i stallet idag. En hel hög prydligt lagd i vattenhinken. Nåväl det var bara att kavla upp ärmarna och börja fiska, mitt durkslag fick jag såklart inte med mig i flytten. Nu är jag inte så lättskrämd vad gäller hästskit så det gick bra. (vi ha vart med om värre saker, eller hur Mallan!!) När jag stod där o fiskade upp boll efter boll gick tankarna till diskusionen om "bajvatten" som vi haft för några år sedan, o ja tänkte att det här skulle Mr Glenn ha sett!! En annan tanke slog mig också, och det var att jag faktiskt inte har käkat cholkadbollar sedan jag flyttade från kumla!! Jamenar A och jag satte väl i oss en sådär 30 st i veckan när vi låg på topp! Sagt och gjort, jag åkte hem (tvättade händerna grundligt) och bakade chokladbollar!





Kommentarer
Mallan

Hahhahahhaha... ja det var tider de=)

hehe, sitter här o flabbar för mig själv!!

*bajsvatten i kuttan

:)

2012-02-09 @ 17:49:08
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0