korrekturläsning inte alltid på topp

ser jag nu när jag läste igenom det senaste inlägget. Att dessutom skriva 00:40 dagen innan arbetsdag bidrar vä linte heller till rättstavning. många feltryck på tangentbordet blev det iallafall.

Har haft en hel dag i skolan idag. Fysiken svår men kul. Prov på fredag känns därenom inte ok, varken kunnskapsmässigt eller i tiden. A och jag ska ju till borås då!! men men får åka dit efter provet.

Nu har jag sådär 2 min över till att smälta maten som jag precis kastat i mig, sen ska jag byta om och åka till jobbet, bara -7 idag, känns positivt!! Något som faktiskt ÄR positivt med att jobba på vintern är att man utan problem kan gå o mysa omkring i enbart långkallingar o raggsockor under termobyxorna :) Idag får det nog bli ett par mjukisbyxor med.

Förövrigt så är jag "hästlös" på måndagar eftersom jag går så länge i skolan, så Medryttarn tar hand om skruttan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0