snabba kast

Har vi på vädret här nere!! Idag har det vart nästan 10+ och stråååålande sol. Feelialutten fick sola naken från lunch o frammåt.

Det har förövrigt vart en sån där bra dag idag.... väldigt bra... kanske lite för bra, för då vet man att det måste ju komma dåliga dagar ibland också!
Bra i skolan, bra i stallet, toppen på jobbet. Teori stog på schemat, min "tantgrupp" är bara för underbar!!
I skolan har vi bara resurspass på torsdagar, där man kan fråga om hjälp och så, vi var inte så många så vi satt mest och diskuterade rymden, svarta hål, tidsuppfattning, existens, spöken, parallella universum, ja, you name it med vår goa lärare. Kul!

Det blev ingen horseshow som planerat idag. Jag valde att vara hemma för att plugga istället. Nu blev det inte så mycket plugg, gottade mig i solen istället. Och körde 4 kärror skit!! Det som göms i snö ni vet...


Dessutom hittade jag det här i gräsmattan idag!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0