Vardagslyx

Efter ännu en dag med konstant pluggande och isolering från omvälrden unnar jag mig lite vardagslyx. Mattias är påväg hem med kinamat :D
Även äppelsnäckorna och fiskarna fick det lite lyxigt kokt broccoli att festa på sågär på onsdagskvällen. Har även kokat ägg till mina snails så för dom står även mortlat äggskal på menyn, håller skalen i fin form!

Jag har lyckats hålla dicipligen ganska bra nu de här veckorna i skolan, och jag ska försöka fortsätta med det. Men det är verkligen slimmat schema jag har...
Det är tur att jag inte har speciellt stora sociala behov. Mycket sådant hinns de INTE med... Är (på gott och ont) så otroligt lik min far på den punkten. Eller ja, på alla punkter igentligen förutom utseendet. Där är jag mamma uppidagen!! Men insidan den är bara pappa helt igenom, förutom humöret där kommer mammas gener in litegrann igen. Annars är vi lika mycket enstöring, lika envisa men väldigt handlingskraftiga när det kommer till praktiska saker.

han är cool min pappi., ja ni som träffat honom vet ju :)





Pappa provar "horan" han fått av mig i julklapp. Har även detta spektakel på film, men det vågar jag inte lägga upp ifall han skulle få syn på det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0