Brink den 20:e


Kan nog bli kul!
Känns som att motivationen börjar komma tillbaka lite smått för det där med hästeriet. Jag hoppas verkligen att det håller i sig när skolan och jobben börjar igen. Och att hästjäveln kan hålla sig frisk ett tag framöver nu när vi äntligen börjar komma igång. Och att ojämnheten försvinner när hon blir starkare... och att vi får ordning på hennes mun nu är hon ju nyraspad... 
Alla dessa orosmoln jämt och ständigt alltså!!

Jaja, idag blir det till att plugga fysik, slänga ut granen och lite annat småfix. <kanske inreda nya akvariet lite och ringa bilverkstaden för att få avgasröret fixat.
Just nu funderar jag på om jag ska åka ut till stallet o promenera feelia en stund innan jag ska rida ikväll, men frågan är om jag inte är lite för snål för det så dyr som bensinen var igår. Eller Miljömedveten kanske låter bättre ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0