Effektiv

Är precis vad jag har varit idag!

skola 8-15. Efter det handlade jag en snabbis.
Väl hemma lagade jag mat, städade, dammsög och moppade golv samt städade akvarierna. Det blev enbart vattenbyte denna veckan, inget fix och plock med växter osv. Jag passade på att koka lite broccoli åt dom istället. Och så har jag fått en ny kull Guppys. De föddes i det vanliga akvariet så det var inte så många som överlevde.

Medan jag mumsar gulaschsoppa mumsar de på broccoli :)



Nu ska jag smälta maten en stund, sedan blir det stallet. Mocka rida osv. Väl hemma igen blir det ett varmt bad och efter det får jag nog öppna matteboken.


BTW, jag blev inte utvald att jobba på eurohorse mässan i år heller. Lite irriterad!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0