Idag försvinner Julen

Japp!
Nu är det storstädning i full gång. Alla julsaker nere, nu ska de vanliga sakerna fram också.
Har även städat stora garderoben i hallen, vilket var välbehövligt om man säger så!

Jag har faktiskt hunnit med mycket idag. Jag började med att "klä av" granen. Både julpynt och barr. Det var visst ingen som vattnade den över jul och nyår...... Efter lunch vart det stallet och fixa allt där + promenerat med Feelia. Det var så varmt och fint så hon fick stå naken och gotta sig i solen de 2 timmar som återstod innan hon skulle in. Strålande solsken och 6 +grader är ju rena våren!! Så nu har jag bara ridningen kvar. Jag försöker se till att hon får röra på sig 2 ggr om dagen, så hon får röra lite på sig. Och så föredrar jag att rida när det finns någon hemma på gården, ifall det skulle hända något.
Efter det städade jag ur Saaben, och brummade (minst sagt) iväg till bilverkstaden för att kolla vad som behöver bytas på avgassystemet. fick reda på att priset skulle hamna någonstans mellan 3000-
och 3500 så FUCK YOU sa jag o åkte hem igen. Väl hemma igen drog resten av städningen igång igen :)

Nu ska jag hugga in på samtliga akvarier så de också blir rena ock fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0