och där satte jag ett VG!


Det gick oförväntat bra på sista provet, så totalt sett, med alla laborationer, laborationsraporter och prov + närvarå fick jag ett VG! Det är jag väldigt stolt över för det hade jag ärligt talat inte räknat med. Vi har flera i klassen som alltid ojar sig över att de inte kan nått men ändå skriver VG/MVG på varje prov och dom börjar jag nästan känna mig som nu :) Eller de som läser samma schema som mig och klagar på att de aldrig har tid över till att plugga och de har så mycket att göra... Saken är då den att de har varken jobb, häst eller sambo att ta hänsyn till/umgås med på fritiden så vad problemet är fattar inte jag iallafall! Då börjar man undra när de botskämda 90-tals-kidsen ska växa upp!!

Fick VG även i kemin. det är jag ganska bitter över för det var inte långt från mvggränsen jag låg... men men jag förstår precis lärarens tänk och önskar bara att jag haft mer tid över till plugg... nu är jag väldigt taggad inför terminen som kommer!

Matten fick jag som väntat ett G i. Bättre än IG som jag hade förut iallafall!
Så sammanställningen för den tuffa terminen lyder:
Biologi A = MVG
Fysik A = VG
Kemi A = VG
Matte C = G

Nu laddar jag upp för nästa termin och sätter målen till:
Matte D = VG
Biologi B = MVG
Kemi B = MVG
Fysik B = VG
och förhoppningsvis Matte C igen(VG/MVG), helt beroende på om jag kommer in. Sökte den igen, men på distans eftersom jag var så nära minn VG i slutbetyget så tyckte jag att jag lika gärna kan göra alla prov en gång till när jag har kunnskaperna i färskt minne.



Oh, just ja! Prövade 2 sadlar idag, en Eric Thomas som tyvärr låg i bakvikt med bossor som trycker ner i ryggen precis som den förra, och en Jacson santa cruz som låg mycket bättre, men var snarare för svängd i stället. Jaja, bara att leta vidare.


Kommentarer
Mallan

GRATTIS Lina!!!!! Du ser, du kan:) pussss

2012-01-15 @ 19:52:20
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0