Shiny and new


Njae, men shiny iallafall! Ett oljebad över natten kan mjuka upp det mest tråkiga, stela gamla börjesträns;) (köpt för 70kr på begagnatavdelningen)
pannbandet är från hööks, med gula stenar i, tyvärr fanns det bara i storl cob så det sitter nästan lite tight. Införskaffade ettpar jättefina lädertyglar med, valde mellan full och extra full. Tog full såklart, jag tyckte det skulle räcka på min pyttelilla häst men nej då, de var jättekorta!! Så Lina får motionera hon med i början o slutet på varje ridpass, de är i kortaste laget för att Feelia ska kunna gå helt fritt när jag sitter på.

men men blir till att köpa helt nytt träns antingen på Borås Grand Prix eller på Eurohorse.

Jag ser faktiskt fram emot våren som kommer. Det händer mycket roligt på hästsidan!

Ska förövrigt anmäla mig till dressyrträningarna vi har i slutet på varje månad med *wohoo* Vi har en tränare som kommer varje vecka med, men dels så jobbar jag den dagen och så har jag faktiskt inte råd att rida varje vecka...


Kommentarer
Mallan

Uhhhhh, schnyggt:) jag förväntar mig att Felia är FRISK nästa gång vi kommer=) hon har allt lyckats pricka in o vara sjuk varje gång vi sätter klackarna mot GBG. Om hon lovar att gå fint o vara frisk nu fram till planerat datum, så lovar jag att ja ska vara minst 5kg lättare.. Lätt som en plätt, eller hur Felia? ;)



Puss på er

2012-01-05 @ 18:08:24
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0