Snorigt?

Jag tror bestämt att jag håller på att bli förkyld, såklart :/

Nu har jag suttit här i snart 6timmar och skrivit labrapport... Kemin är relativt klar, fysiken har jag halva kvar på (den jobbiga delen, rita grafer o grejer det FUNKAR ju inte!!)

bästa Mallan önskade en bild på det nyklippta håret, så det får ni!!

Samma som alltid.

Här fick ni även dagens outfit. (ujijuj va flashig jag är som bloggar om dagens kläder)En klänning (och även skärp om jag inte minns fel) från H&M, mörkblå leggings från Primark o raggsockor från Farmor <3

Har som sagt bara labbat i skolan idag, så det har vart ganska lugnt och skönt. Nu ligger jag dock lite efter i planeringen eftersom de här jävla grafritarprogrammet tar sån tid att jobba i. Har inte hunnit något annat idag.




whell, nu tror jag bestämt att jag ska ta md biologiboken och gå o lägga mig.
Nattinatt!









Kommentarer
Mallan

FIIIIINT Lina=)

Hoppas du slipper förkylning.. jag har inte blivit av med min ännu, men är ialf uppe på benen nu :)

Har goda nyheter, som vi får ta på telefon någon dag=) hihi..

pusssss

2012-01-31 @ 23:40:33
URL: http://troddedu.blogg.se/
Mallan

Mmmmmm, det går en helvetes influensa nu.. låg också klubbad i flera dagar. Aldrig vart med om sån hemsk "förkylning"... Hujedamej!

2012-02-02 @ 17:32:44
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0