Tidsfördriv

Ja, jag fördriver tiden med en av mina favoritfilmer såhär på kvällskvisten.


Elvis - the eairly years, en bra film som hamnar på en stark andraplats näst efter Walk the Line enligt mitt tycke.
Mina favoritlåtar är helt klart Lawdy Miss Clawdy, Blue moon of Kentucky, Blue suede shoes och That´s allright mama. Och The Ghetto såklart! Förutom den så gillar jag i stort sett bara de låtarna som är lite "rough".


Förövrigt började jag dagen med skola. Fysik stod på schemat kl 8 och efter det blev det kemiplugg. Lagom till lunch hämta ja upp karl'n så käka vi lunsch på kinaresturangen i kungälv.
Sedan åkte jag faktiskt in till backaplan o handlade lite. Några bh-ar och en klänning, en mascara och nalellack. Några örhängen blev det visst också.  Det är alltid lika sorgligt att vara i Sannas "hoods" utan självaste Sanna :(

Väl hemma på orten igen blev det 10 min solaruim. Så varm och skön man blir, härligt!

På kvällskvisten tittade Peter förbi en sväng och sedan åkte jag till stallet. Feelia är fortfarande lite varm och gallig vid böjsenorna i karleden på höger bak. Det fick bli ytterligare en dag med 20 min skritt. Jag vågar inte annat, jag vill inte riskera en överansträngd sena!!

Tur i oturen då att träningen blev inställd i helgen, jag hade inte vågat rida iallafall!


Nu ska jag sova! Skönt med sovmorgon imorn!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0