Vad gjorde ni för ett år sedan?

Ja, själv så var jag i Karibien med dom bästa <3

South Beach 2011        Glenns 18" panpizza,    Lämnar hamnen           Hissarna på båten. Varge
som han lyckades äta                                     balkong är en våning.
upp!!


Ena änden på gågatan  Mexico!! Varmt och       Mexico!                       Mallan och jag på beachen.
fuktigt, nästan imma
på linsen till och med!


Tottos!                                                           Den eviga väntan i       Belize
Belize.

Belize.                        Mayaruiner i regnskogen


Lite regnskog                                                 uppe på toppen!


Gissa landet?


Muräna!!


Mer hinner jag inte lägga upp idag.
Gud vad jag längtar utomlands till värmen!!


Kommentarer
Mallan

Såååå jävla underbart var det.. o de bästa av allt är att man får dela fina minnen med fina vänner :) <3

2012-01-13 @ 18:10:43
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0