B-ponny livet ut?

Japp! Idag har det ridits B-ponny!
Ibland uppskattar jag faktiskt mina 152cm och 43kg!! (lite smidighet på det och jag skulle bli värsta akrobaten!)
Det var ett litet russ vid namn Billy Boy. En väldigt kul liten krabat!! Lite stel i högersidan och kryper gärna bakom hand, men annars var den jättefin! Blir sporrar på imorgon tror jag :)
 
Igår red jag även ett D-ponnysto i samma stall av modellen stoig bitch. Hon ville gärna vika sig i innersidan o skjuta ut ytterbogen hela tiden. Och "vadå flytta för skänkeln, vi slår lite mot den istället". Idag longerade jag henne över en liten studs då hon var väldigt stel i bakkärran igår + att hon fick springa av sig lite då hon stått hela veckan.
Ska rida bägge ponnysarna imorgon igen! Dessvärre tycker jag det ser ut som att hon hakar lite i fattningarna ibland. Hon slog även lite i galoppen igår, så får ta det lite försiktigt med henne.
 
Ja, ni läste rätt; Lina har ridit tre hästar flera dagar i rad, kors i taket, vart kommer all energi ifrån måntro?
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0