Och vips så var man student!

Ja, igår kom ju som sagt första antagningsbeskedet. Var lite nervöst såklart men inte så jätte, med tanke på att jag dels inte vågat hoppats riktigt och dels för att det hänt mycket i mitt liv de senaste veckorna. Har inte hunnit med nått grubbleri över antagningen.
 
Så gick det iallafall äntligen att logga in, och jag hamnade som 12:e reserv på Apotekarprogrammet som var mitt förstahandsalternativ. På läkemedelskemiprogrammet, som var mitt andrahandsval kom jag in!!
 
Så, nu återstår det att se om jag kan ha turen att klättra upp till en plats på apotekarprogrammet eller om det får bli läkemedelskemin helt enkelt. Hur som helst så ska det bli skönt att börja med något iallafall! Blir det läkemedelskemi kommer jag bygga på den 3åriga utbildningen med ett 2årigt masterprogram i organisk kemi och läkemedelskemi.
 
 
 
Klasskompisen Malin hade kommit in på kemiprogrammet så då kan man fortsätta plugga med henne, toppen!
 
Nu blir det till att jobba med lite matematik, i eftermiddag blir det stallet o imorn blir det kungsbacka för att gå loss på börjes o svensk ridsport :) (o kanske hööks på vägen)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0