Paradiset, here I come!

Tjaa... Alla grejer är körda till nya placet och nu väntar jag bara på att det ska bli den 1:a augusti så jag kan flytta in på riktigt.
 
Lägenheten ligger mitt i en rosenträdgård med allt som hör till. + en stoor damm med koi och guldfiskar på framsidan!!
Nu hittade jag inga bilder på själva lägenheten, men det fanns flera på omgivningen att bjuda på tills jag hunnit ta mina egna bilder!
 
 
 
 
Lägenheten finns i ena änden av ett garage, som för övrigt ser ut precis som boningshuset, gult med vit snickarglädje runt fönstren!!
 
Så, till veckan blir det att ragga möbler på blocket då jag "är med dragkrok" i två veckor framöver.
Tänkte även hinna med en hel del lastträning o kanske (men bara kanske) åka iväg o träna en sväng eller två!!
Underlättar lite med 2 hästar i "familjen" så kan man tvinga med den andra som moraliskt stöd och sällskap ;)
 
 


Kommentarer
Mallan

ser hur mysigt ut som helst. spänd på att få se detta senare :)

2012-07-28 @ 22:11:42
URL: http://troddedu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0