Ändrade planer

Ja, då jag redan nu börjar få lite söndagsnoja över hur jag ska hinna med allt innan abetsveckan så får det bli hemgång redan på lördag... Lite tråkigt, men jag kan ju åka upp igen när jag vill i sommar. 
Kör nog på strategin att laga så många matlådor som möjligt under söndagen så slipper jag laga mat under veckan sen ;)
Och så hinner jag med hästen själv o slipper köpa mockning imorn, samt hinner med en eventuell trännig på söndagkvällen. Det blir win win katching i plonkan med andra ord!!
 
 Även om det blir lite sent för ridning så får jag iallafall borsta lite på min lilla skrutt, och försäkra mig om att hon inte gjort sig illa någon stans. Hönsmamma, jag vet ;)
 
På dagens schema står det mera målning, sedan blir det förhoppningsvis kärt återseense med gammal vän som jag inte träffat på sådär 3-4 år.
På kvällen blir det grillning o efter det bär det av till Bästa Mallan, the one and only genom tiderna!!
Eller va säger du Mallan ;)
 
Är väldigt "duktig" på att skriva här hemma märker jag, även om det kan vara de mest orelevanta ämnena i världshistorien!!
 
 


Kommentarer
Mallan

Oh yeah:) High five Lina:) det var bara EN som gick på det, o det var Lena.. ahhahahah!
Tack för du kom, även om ja var lite snurrig o vimsig så var det roligt att få se dig igen <3

Svar: Haha, det är ju då du är som allra bäst :) som när vi var små!! Det finns inget som slår det. <3
Lina Karlstad

2012-06-24 @ 13:45:40
URL: http://troddedu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0