Åter på västkusten

Ja, men visst är det så.
 
Midsommarafton spenderade jag först hemma hos mor o far. Käka färskpotatis osv på lunchen och efter det bar det av till svartå för att träffa Sajjan. Var väl en sådär 3 år sedan sist så det var väldigt skoj!!
 
På eftermiddagen skjutsade jag omkring en del på bror, som förövrigt lärde mig sladda på grusvägarna :) whitetrashvarning, men kul var det!!
 
Sedan blev det grillning till kvällen, mera skjutsande på bror o hans polare o efter det bar det av in till Malin o Glenn. Där hade vi det galet kul, gamla barndomsgänget samlat kan ju inte bli bättre. Och så är ju Glennyboy ett stycke för sig. Skrattmusklerna får man ju verkligen använda i hans o Malins närhet iallafall. Love you Mallan, och Nej jag tänker inte göra high five med den handen <3
 
Lördagen då. Sov länge gick upp o sov lite till på soffan. Råkade öromnärka bror när jag klippte honom, stog visst med tankarna på annat håll (ovanligt). men det blev bara ett litet jack som tur var :)
Efter det for vi ner till farmor som hade bakat sin dundergoda äppelkaka. Middagen räddad!! Efter det styrde jag "POO" (min bil alltså) ner mot götet igen.Det blev minst sagt en spännande resa; ena stunden var det torrt på vägarna och nästa var det sånt skyfall att man inte kunde se vägen framför sig. Det blev även stopp en stund mellan alingsås o foda. 
 
Väl hemma lyckades jag tajma en uteritt mellan regnskurarna. Feelia var glad o frammåt som vanligt, och det kändes väldigt bra att vara hemma i sadeln igen.
 
Och kvällen har jag spenderat i soffan med lite godis o Twilight!! Det var länge sedan jag såg den sist och jag måste erkänna att jag faktiskt hittade en del brister som jag inte tänkt på förut... men men, jag får väl trösta mig med att de inte hade så stor budget när de gjorde första filmen!!
 

Här kommer iallafall en utav mina favoritscener ur första filmen, väldigt fin:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0