Bästa!

Ja, jag tror min bror kan vara den bästa i världen. Han är tystlåten och säger inget i onödan, men när han väl öppnar munnen kommer det mycket kloka (och, på sitt eget sätt, väldigt fina) ord! Så exakta!
Tänkte att det kunde vara bra att dela mina tankar med en karl för o få lite annorlunda perspektiv, men det gav samma slutprodukt som jag själv kokat ihop.
 
Min aldeless egen Malin är bra bäst hon också!! 
 
Jag kan helt enkelt dra slutsatsen att de som känt mig längst verkligen känner mig, troligtsvis bättre än vad jag känner mig själv just nu. Känns skönt, då vet man att man är på rätt spår!
 
 
 
 
 
När de inte ens blir förvånade!!


Kommentarer
mallan

<3

2012-06-21 @ 22:23:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0