Effektiv

Japp. Idag har jag vart sådär duktig som man borde vara varje dag.
Jobbat till 17:30, hem till stallet för att plocka in alla 17 hästarna, mocka, fixa, borstat skitighäst vilket tog sin lilla tid, ridit nästan en timme, sopat stallgång + sadelkammare (med hjälp).
 
Hem, pratat med Sannapanna <3, gjort pastasallad, betalat räkningar, fixat csn-grejer.
Nu är klockan 23:30 och jag är trött, så nu håller vi tummarna för att jag kan somna!!
 
Fick ettpar ridstrumpor i avslutningspressent av några barn idag. Tror de såg att jag hade hål i mins strumpor igår;) men men, det var HV polo strumpor så jag e nöjd. Inte riktigt nöjd med färgen dock.
 
Inte bara jag som är trött på morgnarna!
Russin tycker också att det där med ridläger är lite ansträngande..

Tredje dagen. Äntligen har jag fått lite ordning och reda på kidsen!!
 
 
Feelia gick bra idag. skulle rida över bom på böjt spår så slängde på gramanen ifall hon skulle bli sådär stark. Men det var hon inte  så den plocka jag av nästan direkt. Hon gick jättefint över i alla tre gångarterna. Red på åttvolt i galoppen och hon böt fint över bommen varje gång. Väldigt stel dock när det kom till öppnorna i högervarv.
Nästa pass blir det nog att slänga upp bomen på sockerbitarna, det ni!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0