Effektiviteten håller i sig

Kan man väl faktiskt säga. Igår hade jag 2 privatlektioner efter jobbet och efter det åkte jag och red. Även om det var ett ridpass vi kunde klarat oss utan. Jag var aldeless för trött o stressad o ställde för höga krav för snabbt. Blev mest en dragkamp och jag tycker lite synd om lilla Feelia såhär i efterhand.
Idag blev det uteritt istället :) Regnade lite men det var varmt o skönt så det gjorde inget!
 
Har tillochmed lagat mat såhär på kvällskvisten - Lax, förskpotatis och röra med stenbitsrom. Måste ju lyxa till det när man är ensam hemma såhär på en fredag!!
I morgon är det sista ridlägerdagen, sen är jag ledig! Frågan är ju då vad man ska hitta på imorgon kväll för att fira detta?
 
Och icke att förglömma: På sändag kommer Snannapanna!! Och Alfons är med såklart!! Hoppas på fint väder på måndag så vi kan åka ut till havet o sola o plocka musslor. Och så ska hon hoppa Feelia lite på kvällen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0