Fröken tvärtemot önskar ibland att hon var som alla andra...



Ja, men vafan!!
Tror ni dessa skräp-piller jag fått utskrivet hjälpte mig att somna eller?? Näedå!

första medikamentet jag prövade skulle göra en lugn och dosig. eller, rättare sagt det gör fler än 1 av 10 lugn och dosig... inte alla... färre än 1 av 100 blir rastlösa.... vilken kategori tror ni jag tillhörde?? somnade tillslut iallafall men det tog bra mycket längre tid än vanligt.


ringde doktor och fick annnat preparat utskrivet, som mer specifikt används som just sömnmedel... Visst jag blev trött av dom så det var helt ok, somnade bra. Men vad hände efter 3-4 timmars sömn tror ni? Jo jag vaknar för halsen som började svida under gårdagen har löpt amok. Upp vacklar jag i jakten på halstabletter (kan ju tillägga att jag var lagomt lullig så nån nytta gjorde de väl iallafall), hittar det jag söker och är huuur trött som helst men kan bara inte somna om för armar och ben känns SJUKT rastlösa. inget pirrande eller stickande men så fort sömnen föll på blev det väldigt kittligt i såväl armar som ben och jag var bara tvungen att röra på mig... 
guess the ods för symptomet rastlöshet och ofrivilliga muskelröreöser någon?? mindre än 1 av 1000!!

Ok, hypokondriker tänker ni (och säkert doktorn också) men till saken hör den att jag faktiskt valde att inte läsa bipacksedeln förens dagen efter jag tatt tableterna för att själv känna in vad som händer med min kropp utan att ha några redan kända biverkningar att relatera till!


Jaja, de senast prövade kanske fungerar bättre om man kan sovahela natten utan halsont som väcker en.



over and out





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0