Midsommarveckan

Jaa, det börjar dra ihop sig!

Imorgon kväll bär det av till mamma o pappa. Skönt att åka på kvällen så man slipper mycket av trafiken. Tyvärr är jag genomförkyld, som vanligt! Trodde jag var på bättringsvägen, men så var tydligen inte fallet...

Idag har jag lite fix att stå i, bland annat hämta ut mina betyg och skicka in!! Måste vara enda skolan i sverige som inte skickar in betygen automatiskt...

Så vore det ju bra om jag orkar städa och tvätta lite med. Är alltid mycket skönare att komma hem till en ren och fin lägenhet!! Och så börjar ju årets tuffaste vecka på måndag med, ridlägerveckan! 6 dagar nonstop med tidiga morgnar och låånga dagar. I år får vi dessutom ingen mat serverad utan måste ha med matlåda. ofta jag lagar mat!! men men får väl försöka vara duktig den veckan iallafall, så ungarna överlever ;)

Midsommarafton kommer till största delen spenderas hemma på går'n, men ska såklart svänga förbi Mallan på kvällen. Det betyder att jag kommer vara bland folk samt vara uppe efter kl 00 TVÅ helger i rad!! Herregud, då är ju nästan hela årets sociala kvot uppfylld!! Dessutom spenderade jag nästan hela söndagkvällen i Elinors goda sällskap, med en massa "tunga" tankar om meningen med vår existens, tidigare liv, själar, parallella universum och livet efter döden. Och så en massa spök"historier" såklart!


over and out för den här gången




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0