Trött??

Ja, det borde jag vara! Eller det har jag varit hela dagen. Höll på o somna i duschen nyss, men nu när huvudet väl är lagt på kudden så är tröttheten som bortblåst. Ändå känner jag hur det värker i hela kroppen.
men istället för att utsöndra hormonet melatonin så jag blir trött håller min hjärna på med annat. Den funderar, analyserar och vrider o vänder. Snart borde tankarna vara lika ihopsnurrade som en full tvättmaskin benlindor som tvättats och tumlats!
 
Sov dåligt inatt också. somnade bra på soffan, men när jag skulle lägga mig i sängen istället blev jag klarvaken. Sen snurrade jag mest fram o tillbaka; För varmt, för kallt, kudden knölig osv.
 
Jaja, idag har jag iallafall haft en bra dag. Fint väder och snälla barn och hästar!! Njöt av en nästan 2 timmar lång uteritt på förmiddagen, Höll på att vaggas till söms på den sävliga PREvallaken(stavning??)
När jag blir stor ska jag också ha en stor gård med en egen sjö mitt upp i allt!!
 
 
 
I trollskogen!!
 
Näe, nu ska jag försöka sova!!

Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0