Galvaniska celler inte min grej

Nepp, det är det verkligen inte. bara en massa jävla krångel åt vilket håll elektronerna vandrar osv. Här försvinner chanserna för mitt MVG i kemi B iallafall. Jag skrev 2p från MVG på förra provet och lärarens komentar var väl ungefär att om jag jobbar röven av mig på resterande prov ska det nog gå bra... Men som sagt, detta kapitel blr jag glad om jag klarar G på!!

Jaha, har fram till 15 på mig att plugga för då börjar provskrivningen. Efter det är det direkt hem till matteböckerna som gäller för det är prov på fredag. trigonometriska funktioner, Inre och Yttre derivator, radianbegreppet o en massa annat skit... Fast det är faktiskt kul att sitta o knåpa med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0