Sovmorgon

Ja, med all panik som kommer tillsammans med sjuk lärare, inställda lektioner och prov på fredag så blev det en god gärning iallafall. Sovmorgon på en tisdag!! Jag fick ligga och dra mig ända till kl 8 innan böckerna kallade.

Nu blir det lite frulle och sen vidare till skolan för lite kemi. Börjar på nytt kapitel idag eftersom vi hade prov i  fredags. Som vanligt gick jag dit- och lämnade med ångest över att jag som vanligt inte hunnit plugga tillräckligt. Det gick sådär dåligt bra, jag är relativt säker på att jag klarar godkänt, men inte mer än så. Ett IG får man ju iallafall chansen att skriva om, medans ett jävla G hänger med som betygsunderlag *bitter*

Lika häktisk vecka som vanligt, men i och med att fysik/matteläraren är sjuk så blir det ingen mattelektion i em, dvs jag hinner rida innan träningen börjar. Fast i dag går det nog att rida på banan i vilket fall....

Nu på fredag: gigaktiskt fysikprov som ingen fattar nått utav (+sjuk lärare)
Tisdag om en vecka gigantiskt biologiprov. Den kursen har vi bara 2 provskrivningar (och två laborationsrapproter) i dessutom så där gäller det verkligen att leverera, till sklillnad från resternade ämnen som har åtminstonne 4 del-prov, ett STORT arbete och 3 laborationsrapporter som betygsgrund. Dessa har man "råd" att få ett VG i.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0