Tiden springer iväg

Ja, det gör den minst sagt.
Härlig vecka har det varit iallafall, trots otroligt mycket plugg. Strålande sol nästan varje dag.

Idag har jag hunnit med en del dock. Började dagen med att sitta ute i solen och panikplugga det sista inför kemiprovet. Sedan åkte jag ut till stallet, Feelia stog och sov på stallgången trots att hon var ensam i stallet. (Hon var fin i benen efter gårdagens löshoppning, som jag såklart glömde filma. Haha, tokiga hästen försökte klivia in i hinderförrådet när jag plockade undan!!) Sedan longerade jag lite och efter det tog vi en mysig promenad. Inga tusilago har vi hittan än.
Efter stallet var det snabbt hem o byta om för att fara vidare in till skolan och skriva kemiprovet. Det var mycket matematik i de här kapitlen och jag tror jag rörde ihop en del, men godkänd är jag nog iallafall.
Efter kemin belönade jag mig själv med att städa bilen.
På kvällen kom osteopaten ut till Feelia igen. Stelheten i nacken fanns kvar men det var också det enda.
Nacken tyckte hon väl var sådär, men reste nav behandlingen njöt hon verkligen utav.





Och på tisdag blir det Mattes tur :)


Nu ska jag bädda ner mig med lite Modern Family och somna på soffan. I morgon ska jag "sova tills jag vaknar". Dvs mitt uttryck för att ha sovmorgon. Jag sover ju alltid tills jag vaknar, för är jag inte vaken så sover jag ju, men a, ni fattar ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0