Underbara dag

Härligt väder idag med. Så känner jag mig helt frisk och kry igen. Det kanske lönar sig att vara hemma o vila när sjukan kommer trots allt, så slipper man vara hängig i flera veckor!! Eller så var det bara en ren tillfällighet.

Idag blev det en härlig uteritt i solskenet med sambon som sällskap. Givetvis glömde vi ta några bilder!!
Vi skrittade bara för hon var ganska tjock i sina bakben. Har gått på banan 3 dagar i rad och den är väldigt tung.
Min lilla snutt var så mysig, det var ett bra tag sedan hon gick den vägen men hon var inte alls direkt tittig. Hon blev dock skrämd av en stooor långtradar som vi mötte när vi gick på vägen. Men den körde verklgien jättefort så jag förstår henne. haha, hon skutta ner i diket :) sedan kom det en buss med lite lägre hastighet, som hon också blev skrämd av, så synd att den där dumma långtradaren skulle komma, för hon har verklige nlitat på traffiken innan. Jag gillar inte alls att man måste snedda den där förbaskade vägen för att komma någon stans, måste väl följa den en 50 meter eller så.

På hemvägen travade vi faktiskt över, tänkte att det är lika bra medan det inte kommer några bilar. Det var hon med på såklart lilla snuttan, men då drog nån jävel igång o byta däck med såndär tryckluftsgrej i garaget bredvid så det blev lite sprattel på hemvägen med. Men jag klandrar henne inte, jag höll på att skita i blrallan jag med när den där drog igång :)

Allt är nästan som vanligt i skolan igen med. Fysik/matteläraren är tillbaka trots hennes sjukskrivning i ytterligare en vecka så vi inte hamnar efter för mycket. Biologiläraren var dock sjuk idag, till min besvikelse då vi skulle börja på nytt område idag. Människokroppen!! men men, på måndag blir det dissektion av hjärta, lunga och lever. Kul, det var länge sedan sist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0