Härligt väder!

Japp, det har det vart både igår och idag och ska tydligen vara imorgon med.
köpte faktiskt gympaskor i lördags och jag o karln har vart ute o sprungit både igår och idag.

Insåg i lördags när jag tränade med Feelia att jag behöver skaffa mig lite bättre kondition så det är bara att kämpa på. Får se hur många dagar jag lyckas vara duktig och hålla igång.

Förövrigt så är det ettpar hektiska veckor framöver. Deadline på både ett arbete och en labraport nu på fredag och matematikarbetet är det deadline på nästa onsdag. inte nog med det så gick det åt pipan på fysikprovet i fredags så blir jag inte tvungen att göra om det är det väldigt konstigt. Ett stoort biologiprov om bara någon vecka med. Inte nog med att skolan är hektiskt så ska jag vara borta två helger i rad. London nu på fre-sön och mamma o pappa nästa fre-sön.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0