Ny sadel

Ja, det har införskaffats en hoppsadel. En svart prestige golden star blev det. Skön att rida i är den iallafall (fast inget toppar ju en dressyrsadel) och idag behövdes den för vi har vart ute och busat i skogen.  skruttan slog på en liten bock i galoppen, så söt hon är :) rida ikapp på en raksträcka var helt ok tyckte hon!! Då är det bra att sitta stadigt i en hoppsadel ;)

förövrigt så har veckan rullat på som vanligt... SJUKT mycket att göra i skolan de kommande veckorna, men sen är det över för ett litet tag iallafall!!
Biologin är iallafall avklarad för terminen för kemidelen läser vi i kemikursen också, gött det iallafall! (ska jag få MVG i biologin MÅSTE jag alltså skriva MVG i kemin en här gången, gör jag det är även chanserna för ett VG i kemin mycket stora)

Annars ser kommande tv åveckor ut såhär:
v21
Tisdag: Matte C prov
Torsdag: Nationellt prov i Matte C
Fredag Matte D prov
v22
Tisdag Fysikprov
Torsdag Nationellt Matte D
Fredag Kemiprov

Två saftiga veckor men sen kan jag vila mig lite!!!
Bara hoppas att jag kan ta mig igenom dom med hälsan i behåll... Men jag är pepp!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0