Hallå Motivationen!!

Man släpper på sitt eget hjärn(!!)grepp EN HALV DAG och det är omöjligt att hitta tillbaka till deciplinen?? skärpning!
Jag får skylla på att det har varit fint väder helt enkelt. OCH att jag faktiskt aldrig legat i sån"bra" fas inför en tenta som jag gör nu, jag har ju nästan hunnit med att bläddra igennom alla kapitel. Jag har åtmonstomme hört allt på föreläsning eller skummat igenom det i boken!
Har ett hum om det mesta och hoppas på att det räcker så, men det vet man ju aldrig vad de är på för humör!!
Det känns som att jag FATTAT en hel del, bara det att jag inte kan nanmge alla femtioelva restriktionsenzym och aktiveringskomplex hit och dit. Genetikdelen är ett mysterium dock, jag får nog lägga hela morgondagen åt att repetera den. Så får onsdagen gå åt till repetition av det andra och träna på gamla tentor.
 
Idag har det varit riktigt vårvarmt. Feelia fick premiära på ridbanan och hoppade några skutt i solskenet med Tim. Åååh så glad hon var, lilla ångloket <3
De hoppade inte så mkt idag, 2 räcken på sådär 0.90 men de hittade bra avsprångspunkter! Nu gäller det bara att få henne o bära sig hela vägen fram och inte bara kasta sig flackt och handlöst mot hindret de sista 3 sprången. Hann filma sådär ½ anridning innan min mobil dog, så någon film blev det inte som jag hade tänkt :/
 
Har förutom plugget räknat ihop månadens utgifter idag. Slutar på 24 800 denna månaden, lite mer än vanligt eftersom vi tyckte att det var lika bra att köpa torv så vi klarar oss fram till sommaren. Men vi kachingar in runt 27 så det går ganska bra ändå, kan till och med spara lite till den tuffa sommaren som väntar.
Jag ska nog åka och köpa mig en liiiten godispåse bara för det, o kanske en påskmust :)
 
Gissa krumeluren?
Nu återgår jag till böckerna och mina ibland mycket märkliga och oftast väldigt svårtydda anteckningar!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0