Fredag och finklädd

Ja, det blev ju finkläderna på i fredags då vi var ute på resturang med Tims mamma moster och bror. ALLA i den familjen fyller i april eller maj... Tänkte inte på att dokumentera det hela med en bild, men det fick bli en svart klänning med vita prickar och en kofta över. Ögonskuggan och nagellacket gick i grått.
 
När jag skulle välja outfit började jag tydligen i lite fel ordning. Jag tänkte välja ut ett passande nagellack innan jag valt vilken klänning jag skulle ha, men då får jag höra kommentaren "men det är ju som att välja färg på passpoalen innan du valt färg på själva schabraket"
Klockren liknelse från en karl tycker jag, LOVE IT, LOVE HIM!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0