Några av alla anledningarna som gör min sambo till den bästa i världen

1: Han förstår vad det innebär när jag förklarade för honom att han betyder precis lika mycket (kanske mer) som hästen gör för mig. Han ansåg själv att det var det finaste någon sagt till honom.
 
2: Han luktar mig i håret och utbrister "mmm, du luktar Feelia"!!
 
3: Han kan vakna med ett ryck när han drömt en mardröm och förklara att "jag gick ju med en barnvagn"!!!!!!!
 
4: Han skickar iväg mig till jobbet med komentaren "Skäll på barnen", och till skolan med kommentaren "var nu snäll mot de andra barnen"!
 
5: Han har fruktansvärt bra hand med griniga ston som sätter sig på tvären. Dessa magiska krafter fungerar även på en grinig liten kärring.

 Den vita faran är som en boaorm; när hon väl ska gosa klämmer hon lixom fast en ;)
 
 
 
Den bruna pluttan gosar lite mer sofistikerat, och har världens sötaste "morotsbrumm" (vilket funkar precis lika bra till maskrosor)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0