Äntligen

Ja, nu har jag ju en fungerande dator igen så jag håller på att ladda upp lite filmer. Från hoppningen i somras bland annat - fegisen som hoppade hela EN meter ;)
Som ni kommer de har jag mycket att jobba på med sitsen i sprången, men för att ha hoppat så extremt lite som jag gjort i livet är jag nöjd ändå! 
 
Tim filmade även lite under ridningen idag - det var ett oplanerat pass och de brukar oftast bli bäst. Hästen var ren och fin så hon fick ett rent schabrak. Även lindor åkte på i samma veva. Vi hade tänkt skritta ut och klättra lite men vi vände hem och red i ridhuset istället. Hon kändes jättefin med tanke på att detta var första "riktiga" ridpasset sedan såret - hon har ju varit i full gång nån vecka men jag har inte ställt några direkta krav på henne. Men som sagt hon kändes jättefin! Nu ska jag bara lära mig att komma ner i sadeln och korta tyglarna sådär 2 dm- inte undra på att hon inte svarar på halvhalter med den längden på tyglarna ;) Vi måste även jobba mycket på styrkan, hon blir lätt för låg framtill och tappar baken. 
 
Under tiden ni väntar på filmerna får ni hålla tillgodo med lite bilder från hoppningen för någon månad sedan (det finns ju en massa roliga grejer i moviemaker)!
Det finns iallafall ingen som slår Feelias ständiga goda humör <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0