Som jag trodde

Visst var det som jag trodde,kärlek i luften (eller vattnet rättare sagt) här tidigare i veckan när malarna svirlade runt som tokar. I morse hittate Tim en fin klunga gul rom pappa mal vaktar på. De har lagt den i en rot denna gången,
inte alls så speciellt skyddat, trots att de har åtmonstonne 2 grottor att välja på och flera bättre skyddade skrymslen på rötterna. men men, detta var platsen de valt iallafall. Bägges favoritsida av roten. 
Så nu får vi se hur många krabater det blir av detta och vilken färg de får. Båda är bruna, men har albino i generna. Förra kullen blev det fler gula än bruna faktiskt. 
 
Börjar pigga på mig så sakteliga, men känner mig inte fitt för skola i morgon. Dock blir det till att släpa sig dit ändå, att missa en föreläsning av denna kurs vore dödsdömt :/ 
 
På vägen hem blir det en sväng förbi hormbach för att se om man får med sig något roligt hem från akvarisktikavdelningen. 
 
Btw har jag stött till handen på nått vis i stallet, tyckte det gjorde lite ont i handflatan ner mot handleden o de blev värre o värre. Nu ser jag att det är något som blödit där inne. Som en utspilld liten bläckfläck!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0