Egoboost/muta eller bara dålig karaktär?

ska det göras, så gör det ordentligt! 
 
ja, varför ska jag sitta o snåla på godiset när jag turbopluggar sista dygnen i sträck, med ett konstant dåligt samvete för att jag slarvar och tappra försök i att laga bra mat som tar tid från plugget? Samtidigt som man håller på att somna (har inte gått så långt att jag börjat med kaffet än, det brukar komma sista natten när jag "dygnar" vilket är allt annat än min grej. Brukar sova mellan 2 och 4 sen uoo p plugga o därefter vidare till tentan. Då dricker till och med jag kaffe, men det får inte vara för tidigt för sådär 6 timmar senare får jag sjuuuuuukt magknip och det vill man INTE sitta inne på i en tentasal med sådär 300 tentaskrivande personer. Även om ackustiken verkar vääääldigt lockande ;)  
 
Näe, idag bestämde jag mig för att gå all in istället! Lite som att vänsterprassla, se till att göra det ordentligt - typ med din blivande livspartner ;) Inte för att det blir mer OK, men för att det iallafall är värt den (livslånga antar jag) ångesten som kvarstår. 
 
Många rabatter i affären idag som jag inte kunde motstå, chokladtoppar och naturchips á 10kr styck så det slank med av bara farten. Köpte faktiskt bara en "liten" godispåse (320g, för det fanns inte så mycket gott att välja på. Sedan blev det en trocadero, några ölkorvar, två cornbars ac tveksamt utländskt ursprung och nudlar. Och en fstoor formfranska. Jävlar i havet vad jag kommer leva nyttigt den här veckan - not.
 
Vi får helt enkelt hoppas att det onda för något gott med sig, dvs ett G på fysiologikursen!! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0