I need my fucking sugar!!

Det där med att bli nyttig får jag vänta med tills hetsen i skolan lagt sig lite tror jag... men jag tänker såhär, bättre att svepa en 33cl dricka isället för att köpa en på 1.5 liter...
 
Stooooooooor tenta 2/5 och 2/6 OCH 5/6 (och 9/6 om den jag skriver nästa vecka skiter sig). 
 
Imorn är sista dagen vi börjar tidigt så efter det är det tentapluggarmode som gäller, dvs sitta när än andan faller på. Efterom jag får en hel del sömnproblem veckorna innna tenta brukar det skula med att jag tassar upp sådär runt två o sitter o nöter ett par timmar tills jag kan gå o lägga mig igen. Sover som skönast på morgonen o pluggar som bäst på eftermidddagarna/kvällarna, så det är bara att lyssna på det och ställa in sig där efter.
 
Det är lixom som att rockyfilmsmusiken slås på och jag stänger till min bubbla om mig. Jag, böckerna och ännu mera jag är vad jag pallar med dagarna innan tentor. Det gäller att gå in i sig själv och ladda rätt, det har ju funkat de sista skrivningarna iallafall. Jävligt tråkigt för omvärlden men så är det. 
 
 
 
Imorn blir det att åka med 6:30 bussen så dax att försöka sova... mitt hår har dessutom uppnått en ganska så tveksam flottighetsskala efter plugget ikväll, sitter o drar med fingrarna i hårbotten när jag läser så det är tamejfan omöjligt det där. Och att duscha håret efter 22 eller innan 06 är INTE ett alternativ i mina ögon! Då får folk hellre ha nått att glo på den timmen jag ska va i skolan imorn, om det inte slår till o blir kallt inatt för då är ju mössa ett alternativ, en av de bättre grejera med vintern ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0