slut för denna gången

Ja, nu går sommaren mot sitt slut. Första fredan o söndan på jobb nr ett har gått smärtfritt. Glada ponnys och glada barn ger en glad ridlärare! 
Sedan bar det av till mamma o pappa en "sista" gång innan hösten börjar på allvar. I morgon bär det av hem till götet igen och på torsdag börjar jag på mitt nya jobb. 2 veckors heltidsinskolning kunde jag bara inte tacka nej till! Dock går sista tentan upp i rök... men men - can't afford being picky!! 
 
Nästa vecka börjar ridskola nr 2 också. Det återstår att se om det blir onsdagar och lördagar  eller bara lördagar.
 
Det känns skönt med höst, jag känner mig redo för den. Det har varit en bra sommar trots på tok för lite ridning!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0