Tiden

Att tiden alltid ska rusa iväg när man bestämt sig för att hinna med något...
I morse var jag in en sväng till studievägldaren, stannade på ikea på vägen hem och köpte lite småfix - för idag skulle det STORSTÄDAS!!
 
Kom hem, målade en hylla men sen somna jag på soffan.... Nu har jag städat litegrann och klockan har redan hunnit bli fem!! 
 
 
 
 
 

Dax att köra vidare. I moggon ska jag på ett seminarie på förmiddan så jag måste hinna med och duscha av mig lite hästlukt också. Efter seminariet hade jag tänkt börja repetera lite på Kemi kursen som börjar på måndag. Och rida! Idag får kusen vila. Tim har ridit det mesta den sista tiden, är nog en vecka sedan sist som jag red (när vi hoppade studs i 5½ an ;) )
Enligt rapporteringarna har hon varit mycket pigg och frammåt i arbetet det sista. "Mycket" egen motor och inte alls sådär framtung i galoppen. Kanske de ska få hoppa lite i morgon igen, misstänker att hindren kommer stå kvar från kvällens hoppträningar så det skulle ju passa perfekt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0