huuh?

Fick se idag att jag hade närmre 1000 kr kvar på kontot, trots att allt borde vara betalt. Och mycket riktigt, av någon anledning hade inte Agria dragit sina pengar som de borde gjort via autogiro. Ringde till dom och frågade och de kunde mycket riktigt inte se att någon debitering gjorts denna månanden. Dock kunde hon inte förstå/förklara varför. Ingen skada skedd iallafall, utan de drar dubbelt upp nästa månad istället. Vilket vi hoppas på att det funkar då, för annars kan det bli problem!! 
 
Jag var mycket noga med att hon skulle skriva in i "mina papper" att JAG SJÄLV upptäckt att DE inte dragit pengar trots att det fanns pengar på kontot och att jag självmant kontaktat dom angående detta. 
 
Det sista jag behöver nu är strul med försäkringen, hältutredning startar på tisdag... 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0