Urk

Trött på det mesta, men mest på mig själv. 
 
2014 har varit ett långt år med många misslyckanden och besvikelser. 
 
Mitt bland enormt långa sjukhusvistelser, nya kärlekar, fruktansvärda dödsfall, underbara utlandsresor och x antal husköp har jag tappat bort mig själv. 
 
Jag är glad över mina vänners acomplishments, och ledsen över deras förluster. 
 
Jag är också bitter över mina egna misslyckanden. Fast det kanske var för det bästa. Att börja leva NU istället för 4 år fram i tiden. 
 
Det är så JÄVLA svårt att leva i nuet bara, då du i princip måste ha flera års yrkeserfarenhet på varenda jävla sketna jobb som finns!!!!! Förutom brevbärare på Bring då, där får man gladeligen "jobb", men där går inte cyklarna att använda...
 
 
 
Avslutar 2014 med att göra färdigt mina tandläkarbesök samt påbörjar hältutredning på hästen. En EXTREMT ohållbar kombination så 2015 lär väl bjuda på kronofogden... 
 
 
God natt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0