Love Hurts

Eller hur var det?
 
Ibland är det kämpigt att aldrig få ha alla i närheten samtidigt. Allt som oftast rullar det på i vardagens gilla gång, och hade jag aldrig flyttat hade jag inte träffat min prins och inte heller min andra halva. Och jag gillar verkligen att bo på västkusten!! Med Timpa och våra pållar.Vi trivs bra i vår lägenhet trots att den är lite tattigt byggd. Det är jättekul att studera även om det är sjukt kämpigt, och vi har massor med underbara människor omkring oss där nere med.
 
MEN ibland bli man påmind om de där dagarna.... De där dagarna när man spontant kunde åka hem till mamma, pappa o bror på lite söndagskäk, När man tog en kvällspromenad runt gamla bulten o prata om spöken så man knappt vågade gå färdigt, När man släpade sig upp till jobbet 5 dagar i veckan för att få lov att jobba med sin bästa vän, När man svängde förbi för en upptäcktsfärd i hisingens natur innan jobbet, eller åkte ut på en heldag med båten...
 
Oftast när jag åker iväg blir Tim kvar hemma med djuren, så då är det ändå något som saknas <3
 
Långa avstånd, dyr bensin/tågbiljetter och ont om tid kombinerat med jobb, studier, och familjer är pain in the ass ibland. Om 5 år ska jag finnas inom 15 mil till er alla!! Utom malmö då ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Älskade vän! <3 det va en välbehövlig snabb visit du bjöd på idag! Saknar dig redan.. Alfons gick och tittade efter dig och alla bilar hela vägen hem :/ så fort dom små är pigga nog så kommer vi ber och hälsar på. Vare sig du vill eller inte ;) ❤️ Älskar dig!

2014-02-15 @ 22:11:07
Malla

Ahhhh <3 du är allt saknad här med. Min knäppa, lilla floina ;)
Allt detta kommer vara så värt det sen. Och visst är det jobbigt med avstånd, men man ser under tiden o märker också vilka som faktiskt finns där för dig/er på ett eller annat sätt!
Puss på re

2014-02-16 @ 02:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0