Made an effort

joo men visst vet ni, till dagen i ära har jag faktiskt gjort mig lite repressentabel! Oftast ser jag ut som något grått katten släpat hem, lagt under trappen och som kommer fram med sin fulla karaktär första varma vårdagen om man säger så! 
 
Lite extra lyx blev det när vi igår fick reda på att vi bara har föreläsning 10-12 istället för 8-12. 
Efter föreläsningen ska jag försöka hinna med så mycket plugg som möjligt och sedan möta upp Tim kl 15 för o pröva en indisk restaurang som vi hittat som serverar buffé. (Ja ni hörde rätt VI ska gå på restaurang!)
Efter det blir det göteborg horse show för hela slanten! 
 
På något mystiskt sätt har min kajalpenna försvunnit så det fick bli lite mixtrande med enbart ögonskugga. HAHA o maskaran hade torkat ihop mer eller mindre, men med några dropapr vatten så funkade den med. 
 
Så har jag mina barn i åldern 6-10 att tacka för jag kom ju på att jag faktiskt äger ett läppglans (ett rosa med ponnyhästar på, fick jag i julklapp av dom i julas<3) Fördelen med att många föräldrar bara gissar åldern på mig är att man inte ENBART får vin eller skumpaflaskor till terminsavslutningarna. För det verkade vara nån magisk gräns där runt 23, plötsligt fick man BARA pressenter i form av flaskor.... 
 
Årets nya ord eller hur var det??!
 
Västen fick jag av mamma i julklapp och den gillar jag skarpt!!
 
Och JA, vi torkar våra hästtäcken i hallen, torra o goa ska de va <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malla

Wawawiiiiiie!! Snyggt lina ;)

2014-02-28 @ 15:24:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0