Plötsligt händer det

Jaa, eller vad ska man säga??
 
Plötsligt inser jag att jag faktiskt börjar klara av att läsa en (mer eller mindre) vetenskaplig artikel och faktiskt hänga med i flödet och skapa mig en uppfattning om vad det handlar om!! Tidigare har jag bara förvirrats av meningsuppbyggnader, struktur och svåra ord, men nu har jag hittat den "översiktliga" bilden där jag kan läsa och ta in vad det står. Jag fastnar inte på krångliga ord, utan börjar känna igen vissa delar av orden och kan på så vis "gissa" vad de betyder med hjälp av sammanganget. Jag behöver inte googla alla ord och uttryck. 
 
Utbildningen börjar bära frukt eller hur säger man?!
 
En ljusglimt i den grå tillvaron. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0