Att aldrig komma till skott....

Nej, jag kom nog till skott lite för sent med plugget inför den här tentan. Tog ut mig lite för mycket med de andra två tror jag... Men men, förhoppningsvis klarade jag båda!! Och som min kloka sambo säger i såna här lägen "Det är inget att sitta och älta nu, bättre att göra sig väl förberedd inför kommande kurs istället". Och det ligger väl nått i det. Se till att vara "utvilad" så jag kan bränna på med fullt ös på nya kursen imorgon. Hämtade ut de två bäckerna idag.... typ 1700 sidor i varje och nästan inga bilder!!!!
 
Givetvis ska jag göra så gott jag kan på tentan imorgon, men det kommer garanterat inte räcka ända fram. detta blir ett "dyrt" nederlag med tanke på att jag dessutom varit ledig från jobbet idag. Dock behövdes det ur häsosynpunkt!! 
 
Har man tur ligger tentan på en fredag, vilket betyder att man har 2.5 hela dagar utan något att plugga på... Med lite otur ligger den på en vardag, men då har man ändå en helt ldig kväll att se fram emot. Inget måste som hopar sig lixom. Eller så blir det som vi har imorgon: tentaskrivning 9-14 sedan upprop och föreläsningar på nya kursen 14:30-17:00... Från början hade de lagt uppropet redan kl 13..... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0