komplettering

Men herre gud hur kunde jag glömma detta på min irritationslista härom dagen?? Här kommer det iallafall:
 
# Det kanske mest störiga genom tiderna är när folk INTE TAR BORT EN ANNONS EFTER ATT VARAN ÄR SÅLD!!!!! Letar ju ny hoppsadel efterom sambon stulit min och det är fleeera gånger som man hittat rätt sadel i rätt färg och storlekar och rätt del av landet men neeeej då är den "tyvärr" redan såld när man hör av sig. TA FÖRFAN BORT ANNONSEN DÅ!!! Det är väl vanligt jävla sunt förnuft eller??? 
 
Förövrigt letar jag efter en svart Prestige Golden star med bomvidd 34 då det är en sån vi redan har och den ligger bra. Dock vill jag ha min i 16 eller 16,5" för 17tumarn vi har är lite i största laget för mig. Det som förbryllar mig mest är att den ligger precis lika bra på både ponnyn som är ganska tunn och på Feelia som man då inte kan klandra för att vara tunn iallafall ;) 
Dock har jag ju min underbara dressyrsadel att rida i så helt sadellös är jag ju inte, men det hade vart kun att ha "fri tillgång" till en hoppsadel med nu när jag har kommit igång med hoppningen. 
 
EDIT:
 
# Folk som ständigt lägger ut "kör ikväll" på fejjan. Jaha, har ni startat nån jävla svarttaxi eller vadå? Folk får väl ta taxi eller buss hem, hitta nån stans o sova alt ge fan i att supa skallen av sig bara för att det är fredag/lördag!! Näe, tror bara de vill att heela världen ska ha deras telefonnummer.... !! Eller så har de ett enormt behov av att känna sig behövd, men har fortfarande lite för mycket moral kvar i kroppen för att gå o skaffa sig en unge med en random dude just för detta ändamål - att känna sig behövd. För vem fan kör omkring på "random" fyllon frivilligt??? Ja helt random är det väl inte men ni fattar. Inte fan går man o ber om att få va fyllechaffis iallafall, och man vill väl ännu mindre bli väckt av att telen ringer in på småtimmarna?!


Kommentarer
Malla

Du glömde dreggel och hårstrån med :) du gnällde jämt om hårstrån i handfatet o på borsten vet ja. Dreggel var förvisso bara kul o jävlas med. Hihi

2014-01-05 @ 01:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0